Facebook Hesap Hackleme 2017

Facebook Hesap Hackleme 2017

Merhaba Androking takipçileri bugünkü konu başlığımız facebook hacklemek,çalmak  konuya geçmek isteyenler  1. adıma baksınlar..Hepimiz birilerinin facebook hesaplarını çalmak istiyoruz ve bunu kolay yoldan halletmek istiyoruz. Bir sürü yöntem olmasına rağmen çok uğraştırıcı ve neredeyse tamamı sizin sosyal mühendisliğinize kalmış yani sizin inandırıcılık gücünüze bağlıdır. Genel olarak kullanılan herkesin bildiği fake facebook  yöntemidir ancak biliyorsunuz ki artık millet yemiyor.Bende sizlere bulduğum yeni bir yöntemi paylaşıcağım.

 1) Facebook.com'a giriyoruz ve şifremi unuttuma giriyoruz.

2) Kurbanın e-posta,telefon veya adı-soyadını yazın ve hesabını bulun.

3) Şimdi kurbana kodu göndereceğimiz bölüme geldik.Hangisine erişimi olduğunu biliyorsanız kodu ona gönderin (önce dördüncü maddeyi yaptıktan sonrada bu işlemi yapabilirsiniz)

4) Geldik sosyal mühendislik kısmına...Burada önemli olan kurbana göndereceğimiz kodun kendi hesabımızın kodu olduğuna inandırmak.Örnek olarak aşağıdaki resimde belirttim.


5) Artık kodu aldığımıza göre standart işlemleri yapalım.Aldığımız kodu "Altı Haneli Kod" bölümüne yazın.


6) Bundan sonra artık sizden yeni bir şifre isticekdir kendinize göre şifre belirledikden sonra artık hesaba giriş yapabilirsiniz. Eğer karşı tarafın şüphe ediceğini düşünüyorsanız yeni şifre girdikden sonra çıkan bildirim kutucuğunda "Diğer oturumları açık tut" şeklinde birşey olucakdır onu seçerek kurbanın sizden en azından bir süre şüphe etmemesini sağlayabilirsiniz. 

Eğer konu içinde verdiğim taktik tutmaz veya sizin kafanıza yatmadıysa bunu kullanabilirsiniz 😊

+Kanka benim facenin şifresini unuttum ben ya 
-Ee?
 +Ya bu facebookta hani 5 kişi seçme muhabbeti varya işde hepinize bir kod gönderiyor onları birleştirip şifreyi geri alıcam
-Tamam kanka 
+Kodu gönderdim kanka verebilirsiniz acil 
-Tamam kanka al 000000 

 Kurbana gidecek mesaj şu şekildedir


Dikkat ettiyseniz: "senin Facebook şifre yenileme kodun" yazıyor. Bu durumdan kurban şüphelenirse bu yöntemi uygulayın.


İşlem bu kadardır sosyal mühendisliğinizi kullanarak herşey yapabilirsiniz.

Kişinin numarası sizde yok ise facebook üzerinden yapabilirsiniz örnek konuşma metni 

-Kanka naber 
+İyi kanka sen
 +İyi ya ne olsun sana bişey dicem  
-Buyur söyle kanka 
+Kanka ben facenin şifresini unuttum 
-Ee şimdi nasıl giriyorsun o zaman? 
+Kanka oturum açık kaldı işte çıksam gidecek face acil kurtarmam gerek.Şimdi internet kafeden girmeye çalıştım işde şifreyi unutmuşum giremiyorum 
 -Ee kanka napacan şimdi
 +Kanka facebook kurtarma diye bişey çıktı şifreyi 5-10 kere yanlış girince arkadaşlarınla kurtar diye bir seçenek çıkıyor.Ben de seni seçtim kanka kod gelecek yani sana onu bana gönderde ben hesabımın şifreyi değiştireyim telden giriyorum şu an çıksam face gidecek 
-Tamam kanka bekliyorum gönder kodu
 +Attım
- Al kanka 000000
+ Sağol kanka adamsın

Yöntem ve konu Turkhackteam forumundan osmantata adlı üyeden alıntı yapılmıştır 😊

Hiç yorum yok

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam