Red Ball 4 Programsız Can Hilesi YENİ


Selam Arkadaşlar Bugün Sizlere Red Ball 4 Can Hilesini Vercem...
Herkesin Bildiği gibi oyunumuz telefon oyunudur
Hilemiz çok basit ve programsız oyunumuzda kırmızı top ve yuvarlak bir top var ve bu kırmızı top
siyah karelerle savaşıyor oyunumuz 24 gün önce güncellendi herkes güncellenmesini bekliyordu ben oyunu bitirdim hile sayesinde birgün bir bölümü geçemiyordum ben bir hile yapıcam ve Red Ball Oyuncularına Sunucam dedim hem kendime hemde oyunculara yardımcı olmak için bu can hilesini yaptım..
Lafı Çok Uzatmadan
Haydi Hileye Geçelim...

Hile Videosunu Yapmadık Çünkü Hile Oldukça Basit

HİLE YAPIMI
ÖNCELİKLE TELEFONUMUZU AÇALIM...
DAHA SONRA OYUNA GİRİP CANLARIN HEPSİNİ HARCAYALIM..
VE OYUNDAN ÇIKIP AYARLARA GİRELİM...
SAAT VE TARİH BÖLÜMÜNE GİRELİM SAATİ 1 SAAT 40 DAKİKA İLERİ ALALIM..
VE TEKRAR OYUNA GİRELİM CANI FULL GÖRECEKSİNİZ..



Hiç yorum yok

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam