Legend Online Gökyüzü Hilesi Yardım Paketi

Sevgili Legend Online Gökyüzü Oyuncuları sizlere HileClub olarak Legend Online Yardım Paketi sunuyoruz. Süper Yardım Paketi Nedir diyen arkadaşlarıma açıklayacağım.
Legend Online oyununa Facebook üzerinden bağlanarak oynayan arkadaşlarım ; Oynadıkları Karakteri Legend Online İnternet Sitesi üzerinden Mail adresine bağlayarak oynadığınızda sizlere Bir Ödül Kodu vermektedir. Bu noktada HileClub devreye girer.

1. Facebook üzerinden kullanmayan ya da çok öncesinde bu karakteri siteye geçirenler ödül hakkını kaçırmadı. Yan bir Hesabını’ bu iş için kullanıp aldığınız kodu asıl karakterinizde kullanarak ödüle sahip olabilirsiniz.
2. Henüz taşıma işlemi yapmayan arkadaşlarım bu kod ödülünün bilincinde değildir. Acilen Hesabını siteye taşıyarak bu harika ödülleri kazanabilirler.
Legend Online Süper Yardım Paketi İçeriği Nedir ?
1. 500 bin Altın
2. 500 Bin Ruh
3. 240 Şeytan Kristali
4. 200 Elmas (Bütün İtemleri Bağlıdır)
Her seviyede Legend Online kullancısı için gerekli olan bu Yardım Paketi , 50 seviye altı Yeni Legend Online oyunları için vazgeçilmez olacak.

  1. Facebook ile yan bağlantınızdan girin ve karakterinizi siteye taşımaya başlayın.
  2. Siteye Geçiş işlemlerine devam edin.
  3. Hesabı Bağlayın.
  4. Kodunuzu alın.
  5. Gerçek hesabınıza geçin.Ve ya yan hesap kullanmak zorunda değilsiniz kendi hesabınızı siteye taşıyıp, kodu kendi hesabınızda da kullanabilirsiniz . Kodu Yapıştırın.
  6. Legend Online Süper Yardım Paketine sahip olun.

Hiç yorum yok

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam